کانکس

چهارشنبه 23 مرداد 1398
3:19
منفرد

کانکس یک بنای فلزی قابل حمل میباشد که بر خلاف بنا های آجری قابلیت های فراوانی نسبت به ساختمانی سنتی داشته و میتوان کانکس را به دفعات جابه جا کرد و جایگزین بسیار مناسب برای داشتن یک محل اسکان بوده و امروزه انواع متفاوتی دارند مانند کانکس اداری، کانکس فروشگاهی، کانکس کمپ، کانکس مسکونی و…. که خریداران عزیز و گرامی میتوانند در بخش محصولات کانکس با تیپ متفاوت آن آشنا شوند.
کانکس دارای مزایایی بسیاری میباشد که به آنها اشاره میکنیم:
1-اسکان موقت یا دائم با استفاده از کانکس و یا کانکس مسکونی و ویلایی.
2-امکان بازیافت اجناس بکار رفته در کانکس در هر زمان .
3-زمان کوتاه در ساخت کانکس که در مقایسه با ساختمانهای سنتی بسیار کمتر میباشد.
4-قابلیت مونتاژ و دمونتاز به دفعات و در محل های مختلف با شرایط اقلیمی.
5-قابلیت فروش مجدد کانکس بصورت کانکس دست دوم.
6-مقاومت بسیار بالا در برابر نیروهای جانبی و زلزله.
امروزه در بسیاری از بخش های مختلف در یک شرکت و یا موسسات باتوجه به فضای کم از کانکس و ساختمانهای پیش ساخته پانلی استفاده میگردد و این امر باعث شده در آینده نه چندان دور بسیاری از ارگانها و موسسات را با استفاده از ساختمانهای پیش ساخته راه اندازی کرد.

[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کانکس کارگاهی

چهارشنبه 23 مرداد 1398
3:03
منفرد

کانکس خودپرداز

چهارشنبه 23 مرداد 1398
2:51
منفرد
کانکس خودپرداز

کانکس خودپرداز

کانکس خودپرداز که جهت قراردادن دستگاه خودپرداز ساخته میگردد امروزه جایگاه ویژه ایی در صنعت کانکس برای خود پیدا کرده است و با توجه به روزمرگی و استفاده از دستگاهATM جهت خدمات بانکی در مسیرهای پر تردد و مکانهایی که دسترسی به بانک میسر نیست از این سازه استفاده میگردد.انواع کانکس خودپردازموارد استفاده از کیوسکهای خودپرداز بسیار متفاوت بوده و اکثرا به سه صورت کانکس خودپرداز سیار، کیوسک ATM کانکس خودپرداز متحرک طراحی و به فروش میرسد.

[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]